Mam wspaniałych klientów 🙂 I tych małych i tych dużych. Współpracowałam bądź współpracuję z:

Blogi, treści na stronę www, artykuły prasowe. Współpraca od 2009 roku.

SEO4.net

SEO4.net

Agencja SEO Portfolio klienckie

Prowadzenie bloga dla Klienta agencji. Współpraca od 2015 roku

FFWCommunication

FFWCommunication

Agencja Contentowa

Współpraca agencyjna dla Klientów agencji. Blogi, Artykuły prasowe.

Content House

Content House

Agencja Content Marketing Portfolio klienckie

Współpraca agencyjna dla Klientów BPR oraz na potrzeby własne agencji. Artykuły prasowe, Artykuły PR i eksperckie.

Biuro Podróży Reklamy

Biuro Podróży Reklamy

Agencja reklamowa Portfolio klienckie

Poradnik Praca.pl (wszystkie edycje), artykuły prasowe, raporty rynku pracy, Współpraca od 2009 roku.

Praca.pl

Praca.pl

Serwis pracy Portfolio klienckie

Prace redakcyjne (teksty) na blogi: Komorkomania, Gadżetomania Lajfmajster, JejKuchnia, JejGadżety, Bezkompasu.

Blomedia

Blomedia

Sieć blogów Portfolio klienckie

Recenzje wydawnicze. Współpraca od 2011 roku.

Helion S.A.

Helion S.A.

Wydawnictwo Portfolio klienckie

Blog dla kandydatów do pracy. Ponad 6000 postów i poradników. 9 lat współpracy.

Infopraca

Infopraca

Serwis pracy

Współpraca Agencyjna - blogi, treści na serwisy internetowe. Współpraca 2009-2014.

C10

C10

Agencja Interaktywna Portfolio klienckie

Teksty na strony www, redakcja aktualności, prowadzenie FP. Współpraca od 2011 roku.

Lassota.pl

Lassota.pl

Kancelaria Adwokacka Portfolio klienckie

Artykuły HR / rekrutacja w ramach bloga firmowego.

Emplocity

Emplocity

Aplikacja dla HR

Prowadzenie bloga oraz współprowadzenie FanPage dla sklepu od 2014 roku.

Biżutik.pl

Biżutik.pl

Sklep z biżuterią Portfolio klienckie

Prowadzenie bloga HR na zlecenie. Współpraca 2013-2014

Talfit

Talfit

Usługa rekrutacyjna

8 powodów, dla których moi Klienci są zadowoleni :

  1. Dostają tekst w terminie (a jak się nie wyrobię, to im o tym mówię odpowiednio wcześnie),
  2. Klient nie załamuje się nerwowo jak dostanie tekst (nie piszę chłamu bez ładu i składu),
  3. Sprawdzam target, sugeruję tematy (dbam by tekst mógł się sprzedać),
  4. Nie pisze głupot i dbam o markę klienta (przytaczam tylko sprawdzone badania, dwa razy sprawdzam informacje),
  5. Odpisuję na maile szybko i regularnie (nie unikam kontaktu),
  6. Tam gdzie warto lub trzeba, zawsze dbam o SEO (nagłówki, długi ogon),
  7. Przekazuję majątkowe prawa autorskie (wszystko zgodnie z prawem),
  8. Poprawki (jeśli są potrzebne) – są na ASAP.