Treść (content) Twojej witryny, to jeden z najważniejszych elementów wpływających na jej konwersję. Musi być dopasowana do:

  • użytkownika (żeby w ogóle się zainteresował i zechciał kupić produkt czy usługę),
  • misji i celów twojej firmy (dzięki czemu możesz budować relacje z klientem),
  • spełniać kryteria SEO (by pomagać pojawiać się na wysokich pozycjach w wynikach wyszukiwania).

Kiepski copywriting powoduje:

  • Wzrost współczynnika odrzuceń,
  • Spadek konwersji,
  • Obniżenie pozycji strony w wyszukiwarce,
  • Pojawianie się strony na frazy nie związane z tematyką strony bądź ściąganie użytkowników, którzy nie są Twoim targetem (paradoks wysokiego ruchu i małej konwersji),
  • Spadek zaufania do firmy,
  • Budowanie negatywnego wizerunku firmy.

Stać Cię na to?

W skład usługi audyt treści wchodzi:

  • Analiza poprawności tekstu (gramatyczna, ortograficzna),
  • Analiza treści pod kątem użytkownika (budowanie zaangażowania, jasność i dopasowanie poziomu przekazu do targetu, analiza rozplanowania tekstu, architektury informacji i typograficzna),
  • Analiza treści pod kątem SEO (struktura, unikalność, ryzyko kanibalizacji, optymalizacja, aktualność treści),

Na podstawie audytu wiesz czy należy poprawić treść na stronie, co należy poprawić i jak to zrobić.

Cena audytu treści uzależniona jest od ilości podstron i typu strony (zwykła strona ofertowa, blog, e-commerce) i waha się między 200 – 2000 zł.

Jesteś pewien, że masz świetne teksty?
Nie, nie jestem. Sprawdź, czy moje teksty są OK!