Kiepski copywriting powoduje:
- Wzrost współczynnika odrzuceń,
- Spadek konwersji,
- Obniżenie pozycji strony w wyszukiwarce,
- Pojawianie się strony na frazy nie związane z tematyką strony bądź ściąganie użytkowników, którzy nie są Twoim targetem (paradoks wysokiego ruchu i małej konwersji),
- Spadek zaufania do firmy,
- Budowanie negatywnego wizerunku firmy.
Stać Cię na to?
W skład usługi audyt treści wchodzi:
- Analiza poprawności tekstu (gramatyczna, ortograficzna),
- Analiza treści pod kątem użytkownika (budowanie zaangażowania, jasność i dopasowanie poziomu przekazu do targetu, analiza rozplanowania tekstu, architektury informacji i typograficzna),
- Analiza treści pod kątem SEO (struktura, unikalność, ryzyko kanibalizacji, optymalizacja, aktualność treści),
Na podstawie audytu wiesz czy należy poprawić treść na stronie, co należy poprawić i jak to zrobić.
Cena audytu treści uzależniona jest od ilości podstron i typu strony (zwykła strona ofertowa, blog, e-commerce) i waha się między 200 – 2000 zł.
Jesteś pewien, że masz świetne teksty?
Nie, nie jestem. Sprawdź, czy moje teksty są OK!